MySzkolimy.pl

Znajdź szkolenie dla siebie!

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)

Szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat profesjonalnej pracy przedstawiciela handlowego/ sprzedawcy. Przygotowuje do samodzielnej pracy handlowca w zakresie sprzedaży i obsługi klienta.

Cel szkolenia

EFEKTY UCZENIA SIĘ:

W ZAKRESIE WIEDZY

ma wiedzę w zakresie pracy na stanowisku handlowca

zna zadania na stanowisku handlowca

zna etapy przygotowania prezentacji

zna cechy – pochwały- korzyści sprzedawanych towarów i usług

ma wiedzę nt. przewagi oferty na rynku

rozumie jak przygotować kartę do kontaktu z klientem

zna elementy analizy rynku

ma wiedzę nt. budowania pozytywnego wizerunku i pozytywnego nastawienia w swojej pracy

W ZAKRESIE UMIEJĘTNOŚCI

opracowuje cechy-pochwały-korzyści dot. sprzedawanych produktów/usług

opracowuje prezentację/ ofertę

potrafi zaprezentować firmę

rozróżnia profile klienta

uzasadnia przewagę oferty na rynku nad innymi

opracowuje kartę do kontaktu z klientem

posiada umiejętności korzystania z odpowiednich elementów budowania pozytywnego wizerunku

rozwija własne predyspozycje do sprzedaży

W ZAKRESIE KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH

potrafi pracować z klientem

efektywnie organizuje własną pracę handlowca

wykazuje motywację do budowania pozytywnego wizerunku firmy

jest przygotowany do publicznej prezentacji

potrafi komunikować się z innymi firmami

Grupa docelowa

PROFIL UCZESTNIKÓW:

Szkolenie przygotowane dla osób pracujących w handlu na bezpośredniej obsłudze klienta. Uczestnikami mogą być osoby z wieloletnim doświadczeniem, jak i również osoby, które dopiero rozpoczęły przygodę ze sprzedażą. Mogą to być osoby związane ze sprzedażą towarów i usług B2B i B2C dowolnej branży.

Grupa docelowa:

pracownicy przedsiębiorstw działów handlowych obsługi klienta pragnących zwiększyć swoje kwalifikacje w zakresie kompetencji miękkich,

osoby uczestniczące w szkoleniu – chcące poprawić umiejętności osobiste

właściciele małych i średnich firm, przedsiębiorcy, freelancerzy

właściciele jednoosobowych działalności gospodarczych

koordynatorzy, menedżerowie pracujący w dziale sprzedaży

pracownicy działów handlowych

sprzedawcy/handlowcy

przedstawiciele handlowi/key account managerowie

osoby, które na co dzień zajmują sprzedażą i obsługą klienta

Program

PROGRAM SZKOLENIA:

- podstawowa wiedza o produkcie – co oferuję

- cechy – pochwały – korzyści produktów / usług różnych sektorów i branż

- słowa – frazy – kim jestem i czym zajmuje się moja firma?

- przewaga oferty nad innymi ofertami

- jak przekonać klienta aby współpracował z moją firmą

- co to jest prezentacja pozycjonująca

- karta przygotowania do kontaktu z klientem

- profil klienta – identyfikacja

- analiza rynku

- cechy i predyspozycje do sprzedaży w pracy handlowca

- pozytywny wizerunek – elementy występujące w handlu

- moje pozytywne nastawienie i moja motywacja jako handlowca

Certyfikaty

tak, zaświadczenie imienne

Prowadzący

Pani Iwona - trener od 16 lat w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, przedsiębiorczości, prac biurowych, bhp - firm, instytucji, fundacji, uczelni z całej Polski. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności "organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami" oraz studiów magisterskich o specjalności "zarządzanie przedsiębiorstwami". Posiada uprawnienia pedagogiczne. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki, studia managerskie BHP. Posiada certyfikat VCC z zakresu technik sprzedaży.

Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów różnych działów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Media Expert Złotów, Wielton S.A., Prymat z o.o., Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego w Krakowie, Dekpol S.A., Caritas, Fundacja Aktywizacja, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka z o.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie, Domino, Sternet sp. z o.o. z Tarnowa, Piekarnia-Cukiernia „Pellowski” z Gdańska, Infotower, Fibar Group z Poznania, szpitali i teatrów oraz wielu innych podmiotów.

Przeprowadza szkolenia oraz doradza firmom i instytucjom w zakresie wprowadzania zmian w obszarach:

Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy

Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży

Obsługa klienta i techniki sprzedaży

Akademia handlowca

Marketing w firmie - budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą

Przedsiębiorczość – abc małej firmy- budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą

Biznesplany

Pracownik administracyjno - biurowy

Obsługa sekretariatu i biura

Planowanie i organizowanie pracy własnej

Techniki sprzedaży

Profesjonalna obsługa klienta

Doskonalenie procesu sprzedaży

Efektywna organizacja pracy własnej i zarządzania sobą w czasie

BHP

Informacje organizacyjne

zgłoszenia: maticonsulting@szkolenia-mc.pl

www.szkolenia-mc.pl

Informacje podstawowe

Cena: 990 zł Netto

Skontaktuj się z Organizatorem Pobierz ofertę/formularz zamówienia

Dane kontaktowe

Osoba kontaktowa: Iwona Świdurska